♡best friend♡

به وبلاگ ما خوش اومدین♡ ☆ما اینجا کلی داستان های جالب و عاشقانه و دارک داریم حتما ی سر بزنید☆

رمان منحرفی پارت دوم
20:48 1402/11/19 | lady.bug
رمان منحرفی پارت دوم

بخاطر حمایت هاتون میریم واسه پارت دوممممم

اون کسی که کنارش بود دختر خالم بود من اونو خیلی دوسش داشتم ولی اون باعث این شد که عشقم به من خیانت کنه حتی با ی بچه من دنبالشون رفتم ولی طوری که معلوم نشم رفتم و دیدم که رفتن توی ی آپارتمان و بعد رفتنشون من از استرس حالت تهوع گرفتم و نزدیک بود بالا بیارم که یهو ی پیرمرد........

 

 

 

بریم واسه پارت سوم🙃

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی ولی کممممم
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
پارت چهارم زیاد شد🙃
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
ی نفر لایک کنه میریم واسه پارت بعدددددددد😈🥲
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
بدو پارت بده مگه نه می کشمت
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
وگرنه😂 بعدشم چشم روی چشمم🙃😙
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
هی
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
هیی برا چی حالا میریم واسه پارت بعد تا پنج لایک😈
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
قدرت گرفته از بلاگیکس ©