♡best friend♡

به وبلاگ ما خوش اومدین♡ ☆ما اینجا کلی داستان های جالب و عاشقانه و دارک داریم حتما ی سر بزنید☆

رمان منحرفی پارت نهم
18:26 1402/11/23 | lady.bug
رمان منحرفی پارت نهم

شرط عمل شد پس بزن بریم واسه پارت نهممم

از خونه زنگ زدن گفتم چی گفتن حال بچم خوبه که زد زیره گریه گفت الان از پیشش اومدم گفتم خو حالا چرا گریه میکنی گفت رفته بیرون این پرستار دیوانه هم حواسش نبوده به ایرینا،ایرینا هم رفته افتاده تو حوض تو حیاط داد زدم گفتم چی میگی بعدش خودم جواب خودمو دادم یعنی بچم بچم نه نه اتفاقی نیوفتاده داری دوروغ میگی چیزی نشده من میدونم ایگور فقط اگه بفهمم دوروغ گفتی زندت نمیزارم و پاشدم رفتم که ایگور اومد بقلم کرد گفت کجا میری الان تو کما گفتم ایگور ایگور ولم کن داری دوروغغ میگی گفت نه به جان بچه ای که تو راهه گفتم الان کجاس گفت توی اتاق بقلی بخاطر تو آوردمش اینجا دوییدم رفتم دیدم بچم بچم نفس نمیکشه داد زدم ایرینااا گفتن ایرینا تو کما گفتم حرف دهنتونو بفهمید منو بردن بهم سرم زدن دیگه هیچی نفهمیدم (از زبون ایگور:نمیخواستم به ماری بگم که بچمون تو کما ولی انگار نمیتونستم یهو از دهنم پرید بیرون بعد پاشد رفت اونجایی که دخترم مثل فرشته ها خواب بود توی اتاق بقلی وقتی ایرینا رو دید مثل دیونه ها شروع کرد به داد زدن جیغ زدم رفتم جلو که بغلش کنم هلم داد و گفت همش تقصیر توعه همششش گفتم تو الان حالت خوب نیست برو بخوب گفت الان بهترین موقع اس خیلی هم حالم خوبه بچم الان بچمم اینجا هست داره صدای مارو میشنوه ببین رفت جلو سر شو گذاشت رو قلب ایرینا و داد زد بچم بچم نفس نمیکشه پرستار ها اومدن و بردنش بهش آمپول بیهوشی زدن و بیهوش شد اما ایرینا نصف پرستار ها رفتن سمت ایرینا که دیدن ایرینا نفس نمیکشه اونجا بود که کمرم شکست دیگه نتونستم پاشم سرم رو گذاشتم رو زمین و داد زدم و به معنای واقعی اونجا مردم نمیدونستم باید جواب ماری رو چی بدم اعذاب وجدان داشتم چون ماری راست میگفت همش تقصیر من بود من اگه نمیرفتم پیش اون مونای کثافت بیشعور  سو استفاده گر الان ماری پیش ایرینا بود و بچم الان داشت با عروسکاش بازی میکرد و همه چی تبق روال پیش میرفت ولی نشد نشد که بشه بلند شدم از رو زمین رفتم بیرون و با کسی که جلوم ایستاده بود بهم ریختم اون....

 

 

 

 

 

پارت دهم با ۷ تا کامنت ببینم چیکار میکنید دیگه

مثل همیشه عالی
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
🥲🥲
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
عاشق رمانت شدم خیلی قشنگ مینویسی 🤍😊🩷 ....................................❤️.................................
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
ممنون ملی😇
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
....
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
.....
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
....
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
عالی بود
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
🤩🤩
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
قدرت گرفته از بلاگیکس ©