♡best friend♡

به وبلاگ ما خوش اومدین♡ ☆ما اینجا کلی داستان های جالب و عاشقانه و دارک داریم حتما ی سر بزنید☆

رمان منحرفی پارت اول
18:04 1402/11/19 | lady.bug
رمان منحرفی پارت اول

این داستان پارتیِ و خیلی هم جذاب پس حتما ادامه بده

سلام اسم من ماری هستش ۴۵ سالمه و دلیل اسمم اینه که مادرم اهل فرانسه و پدرم اهل انگلیس و پس از بدنیا اومدن من مادرم تصمیم میگیره بیاد ایران و اینجا موندگار بشه و من توی سن ۱۸ سالگی عاشق ی پسر روس میشم که بدلیل اینکه مادرش و پدرش ایران نبودن و خودش بخاطر ی سری از مشکلات خانوادگی به ایران میاد تصمیم میگیره که من هم با خودش ببره و بعد ما با هم ازدواج میکنیم و بعد از ۲ سال با هم بودن من از ایگور حامله میشم و خدا بهمون ی دختر زیبا میده و ما اسمش رو ایرینا میزاریم ولی بعد از بدنیا اومدن ایرینا کل زندگیمون تغییر کرد چون ایگور به من خیانت میکنه و بریم داستان خیانتش رو بگم براتون من ی روز رفتم بیرون ایگور رو با ی دختری دیدم که دهنم باز موند چون اون........

 

 

 

ادامه داستان در پارت بعدی شرط ۵ لایک پارت بعد:)

تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی بید
تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
❤️❤️
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
عالی بود
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
قدرت گرفته از بلاگیکس ©