♡best friend♡

به وبلاگ ما خوش اومدین♡ ☆ما اینجا کلی داستان های جالب و عاشقانه و دارک داریم حتما ی سر بزنید☆

💙چالش🩵
13:33 1402/11/27 | •••Meliii
💙چالش🩵

بپر ادامه ❣️

چالشمون اینه که 

 

 

من و دوستم .......

 

 

بزارین بقی اش رو کیبورد تون بنویسه😇

 

 

من و دوستم داشتیم با تو بازی میکردیم 😁

 

 

تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
من و دوستم در حال حاضر نه تنها در صورتی که هر روز دو پارت از این رمان رو بزارم بدون شرط و اینکه همین بود 😁😁
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
😄😄
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
من و دوستم حسابی یک پسر را در حالت بستنی خوردن کتک زدیم 😁😁😁😂😂
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
🤣😅😂
من و دوستم هی کاکتوس ها را قربانی می کردیم 😂
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
😅😅😁😁
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
قدرت گرفته از بلاگیکس ©