♡best friend♡

به وبلاگ ما خوش اومدین♡ ☆ما اینجا کلی داستان های جالب و عاشقانه و دارک داریم حتما ی سر بزنید☆

دختر شمشیر طلا پارت ۱
22:28 1402/11/26 | •••Meliii
دختر شمشیر طلا پارت ۱

برو ادامه 

 

من لینا هستم یه پرنسس که بهترین دوستم لوکا هست لوکا یه پرنسِ که عجیب رفتار میکنه اصلا بامن حرف نمیزنه ولی من اونو بهترین دوستم میدونم 
لینا:۶ سالم بود  مامان و بابام همش درباره ی علامتی که روی پام بود حرف میزدن همش میگفتن که من جادو دارم دو سال به من شمشیر زنی یاد دادند  لوکا هم مثل من تمرین میدید                                           
که بعد سه سال که  ۹ساله شده بودم نقشه‌ی کوهی رو دادن به من که گفتن مردی به نام کازاتو  هست که به تو کمک میکنه و باید خودت تا کوه تنهایی بری ولی لوکا بامن نیومد                                                       صبح قرار بود که من برم لوکا آمد تو اتاقم                  لوکا:شب خوش میخوای فردا صبح بری پرنسس        لینا:آره دلم برات خیلی تنگ میشه(تو ذهنش تاحالا لوکا بامن انقدر حرف نزده بود چقدر شبیه کتاب ادبیات حرف میزنه )                                               
 لوکا :منم پرنسس، لینا یه چیزی هست که سه ساله میخوام بهت بگم من تورو د..و..س..ت ..د..ا..ر..م       (نشانه لکنت لوکا هست )                  
لینا:لوکا وقتی اینو گفت از اتاقم به‌سرعت رفت شوکه  شده بودم خوابم نمی‌برد تا صبح بیدار بودم               ...............‌‌‌.............فرداصبح.............                    

وقت رفتنم بود از همه خداحافظی کردم ولی لوکا نبود مامان لوکا گفت لوکا خواب بود ولی من میدونستم        اون بخاطر دیشب نمیخواد منو ببینه                          این داستان ادامه دارد ❣️...         
        
                    
                     

                

 

تصویر پروفایل lady.bug سطح تجربه lady.bug
lady.bug
3 ماه پیش
خیلی عالیه برو واسه پارت بعددد 🤩😍
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
باشه حتما
تصویر پروفایل 🦋 ƧΛПΛ 🦋 سطح تجربه 🦋 ƧΛПΛ 🦋
🦋 ƧΛПΛ 🦋
3 ماه پیش
عالی در انتظار پارت بعدی
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
😉🙃
عالیهههه منتظرررر پارت بعدیممممم🥳🥳
تصویر پروفایل •••Meliii سطح تجربه •••Meliii
•••Meliii
3 ماه پیش
خوشحالم که خوشت آمده 😘 اگه حمایت ها زیاد باشه پارت بعد طولانی ترِ😇
ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد
قدرت گرفته از بلاگیکس ©